Szkolenie: Warsztat researchera w służbie strategii komunikacji
Agencja Projekt PR cyklicznie organizuje szkolenie dla klientów i przedstawicieli branży szeroko rozumianej komunikacji. W tym roku jego tematem będzie „Warsztat researchera w służbie strategii komunikacji.” Zajęcia poprowadzi Natalia Hatalska.
2016-05-13, 10:05

Zarówno marketer, brand manager, jak i PRowiec to zawody wymagające wiedzy merytorycznej i multitaskingu, ale także orientacji w trendach i wyczucia rynku. Jeżeli poznawać warsztat pracy analityka - to od eksperta, który po mistrzowsku obserwuje i nazywa trendy. W czasie 5 godzin szkolenia z Natalią Hatalską uczestnicy poznają tajniki researchu w kontekście budowania długofalowych strategii komunikacji i dobierania narzędzi do realizacji wyznaczonych celów. Dowiedzą się również jakie metody zostały wykorzystane do stworzenia takich dzieł jak Trendbooki czy "Cząstki przyciągania".

Co roku zapraszamy doskonałych, znanych w branży ekspertów, którzy dzielą się uczestnikami naszych szkoleń swoją wiedzą i doświadczeniem – opowiada Marta Szadowiak, CEO agencji Projekt PR – Dbamy również, żeby poruszane podczas szkoleń tematy były istotne i aktualne, a atmosfera kameralna. Trudno o lepsze warunki do nauki.

Szkolenie odbędzie się 10 czerwca między 9:30, a 14:30 w przestrzeni kreatywnej OTU_, przy ul. Chrobrego 79C w Gdańsku. Koszt udziału to 450 złotych netto, cena obejmuje materiały szkoleniowe, certyfikat uczestnictwa i lunch. Zapisy dostępne za pośrednictwem maila: pr@projektpr.pl. Ilość miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

 ---------------------------------

Natalia Hatalska - obserwatorka trendów, autorka bloga hatalska.com uznawanego za jeden z najbardziej wpływowych blogów w Polsce i bestsellerowej książki "Cząstki przyciągania". Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego i Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Jako stypendystka prestiżowego programu Joseph Conrad Scholarship studiowała również w London Business School w Wielkiej Brytanii. Współpracuje z domem mediowym Universal McCann jako Chief Inspiration Officer. Pomysłodawczyni wielu kampanii opartych na niestandardowych działaniach reklamowych i nagrodzonych w konkursach reklamowych. Członek Rady Marek w konkursie Superbrands. Członek Rady Ekspertów Think Tank. Nagrodzona przez Geek Girls Carrots Srebrną Marchewką za bycie wzorem kobiety zajmującej się nowymi technologiami.

KONTAKT / AUTOR
Piotr Węgierski
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.