Ty też możesz mieć #KontoJakChcesz!
Ruszyła wspólna Akcja banków spółdzielczych z Brodnicy, Oleśnicy i Poznania, promująca elastyczne i przyjazne dla użytkownika rozwiązania w bankowości internetowej.
2016-06-13, 12:45

Nowoczesne konto bankowe powinno być dopasowane do potrzeb właściciela. Organizatorzy Akcji zachęcają do wykorzystania  rozwiązań mobilnych znakomicie ułatwiających dostęp do konta.

Klienci otrzymują do dyspozycji prawdopodobnie jedyną na rynku  e-bankowość, w której  mogą ‘zbudować’  swój bank internetowy i mobilny zgodnie z hasłem  #KontoJakChcesz. Można powiedzieć, że banki spółdzielcze wyprzedziły technologicznie obszar usług banków komercyjnych.

To prawdziwa #SmartBankowość !

Konto jest obsługiwane tak samo bez względu na urządzenie, którym się posługujemy – smart fon, tablet, laptop, czy telewizor. Do dyspozycji klienta jest specjalny Butik, w którym znajdują się dodatkowe miniappki (widgety). Jeżeli potrzebujemy nowych funkcjonalności  – podobnie jak w  Google Play czy App Store,  mamy do dyspozycji miejsce w systemie, w którym czekają na nas gotowe do użycia miniaplikacje.  

Podczas Akcji Bank Spółdzielczy w Brodnicy,  Bank Spółdzielczy w Oleśnicy oraz Poznański Bank Spółdzielczy będą proponować nowym klientom konta osobiste dostępne  z wykorzystaniem jednego z najnowocześniejszych w świecie rozwiązań bankowości internetowej.

O poszczególnych funkcjach i usprawnieniach opowiadać będą aktywnie korzystający z kont ambasadorzy Akcji. Młoda businesswoman Anna Maria Kabona, prowadzący własną działalność gospodarczą Karol Stówka i najmłodszy z ambasadorów, student  Adam Słoik. Na profilu internetowym Akcji dzielić się będą swoimi przemyśleniami i zagrają w kilku filmach!

Obserwuj Akcję na Facebooku i Twitterze pod #KontoJakChcesz

Organizatorzy zachęcają również do udziału w trwającym podczas Akcji konkursie, w którym nagrodą główną są trzy iPhone 6. W trakcie gry, każdego tygodnia będzie można zdobyć także bransoletki USB. Więcej informacji  na temat #KontoJakChcesz oraz naszych ambasadorów można znaleźć na stronie: http://kontojakchcesz.pl

Szukaj nas także na:

Twitter: https://twitter.com/kontojakchcesz

Facebook: https://www.facebook.com/kontojakchcesz/

YouTube (link techniczny): https://www.youtube.com/channel/UCuHLk2SYihmH61UV44HCX_Q

 

 -----------------------------

Bohaterowie akcji: Maria, Karol i Adam korzystają z #KontoJakChcesz w swoich bankach spółdzielczych dzięki wdrożonemu w nich przez Asseco Poland rozwiązaniu bankowości internetowej - Asseco CBP.

Bank Spółdzielczy w Oleśnicy od wielu lat współpracuje z Asseco w zakresie dostarczenia i serwisu oprogramowania bankowego . Współpraca ta przekłada się na zadowolenie naszych Pracowników i Klientów. Projekt nowej bankowości internetowej CBP jeszcze bardziej wychodzi naprzeciw obecnym technologiom, a także umożliwi szybsze dostosowywanie się do nowych rozwiązań, które dopiero pojawią się na rynku.

Jacek Chyliński

Kierownik Działu Informatyki

Bank Spółdzielczy w Oleśnicy

~~

W wyborze nowego systemu bankowości internetowej niebagatelny udział miały dobre doświadczenia w dotychczasowej współpracy z firmą Asseco Poland. Bank szukał rozwiązania dostarczanego w modelu outsourcing’owym o wysokiej użyteczność dla klienta, które będzie nowatorskie, co zapewni jego użytkowanie przez wiele lat, pozwoli świadczyć klientom usługi na poziomie porównywalnym do tych dostarczanych przez banki komercyjne oraz będzie podążało za światowym trendem jakim jest obecnie omnikanałowość.

Piotr Mazur

Kierownik Zespołu Informatyki

Poznański Bank Spółdzielczy

 

KONTAKT / AUTOR
Piotr Węgierski
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.