Tegoroczne nagrody przyznano w 19 kategoriach. Statuetkę Webstar Creative w kategorii „Kampania w serwisach społecznościowych” otrzymała realizowana przez kampanię społeczną Dawca.pl akcja #OddajSerce, niestandardowa kampania promująca transplantację, która jako pierwsza w Polsce wykorzystała natywną funkcjonalność aplikacji Instagram, czyli pojawiające się na zdjęciu serce po jego „polubieniu”. W kategorii „Film” nagrodzono stworzony na zlecenie Miasta Gdańsk film dla uczestników rejestracji Blog Forum Gdańsk – personalizowaną animację, która imiennie informowała o wynikach.
Styczniowe wyróżnienie to nie jedyny sukces agencji w ostatnich miesiącach. W grudniu ubiegłego roku akcja #OddajSerce została nagrodzona również w organizowanym przez Związek Firm Public Relations, prestiżowym konkursie Złote Spinacze, którego celem jest promowanie najlepszych, najbardziej kreatywnych i rzetelnie wykonanych projektów zrealizowanych w Polsce.
Cieszymy się, że nasze projekty zostały docenione i nagrodzone w dwóch ważnych konkursach branżowych. – powiedziała nam Marta Szadowiak, CEO Projekt PR - To przede wszystkim wielka dawka motywacji do dalszej pracy na ciekawymi, angażującymi kampaniami. Na pewno nie powiedzieliśmy jeszcze ostatniego słowa!
Więcej o obu nagrodzonych projektach można przeczytać na poświęconych im stronach www:
#OddajSerce: https://www.dawca.pl/webstarcreative
Rejestracja BFG: http://www.projektpr.pl/webstar/