Wiele polskich przedsiębiorstw, zarówno małych, jak i dużych rozwija produkty i usługi o wielkim potencjale, lecz nie potrafi wprowadzić tych wspaniałych rozwiązań na rynek i umieścić ich w rękach konsumentów na całym świecie. W poszukiwaniu międzynarodowego doświadczenia sprzedażowego skłaniają się ku szukaniu pracowników poza granicami kraju.
Kiedy zacząłem wnikać w kulturę polskiego biznesu, zdałem sobie sprawę, że polskie firmy mają niewiele dostępnych możliwości, aby nauczyć się strategii sprzedażowych skutecznych na globalnych rynkach.– wyjaśnia Mick Griffin - Postanowiłem więc stworzyć platformę, dzięki której zarówno ja, jak i polscy przedsiębiorcy będziemy mogli nauczyć się najlepszych strategii od ekspertów z całego świata.
Wśród mówców Pipeline Summit znaleźli się dyrektorowie ds. sprzedaży UXPin – Chris Sallen i LiveChat – Syed Asad Hussain, a także CEO MIMIGroup, Woolet i Sher.ly – Marek Cieśla oraz eksperci z firm takich jak Linkedin, czy Stack Overflow. Wykorzystując przykłady z branży będą mówić o tym jak realizować każdy z etapów sprzedaży począwszy od pozyskiwania leadów po retencję oraz jakie procesy i strategie doprowadziły światowe spółki do osiągnięcia wartości ponad miliard dolarów.
Jeśli polskie marki będą w stanie wykorzystać 1% tej wiedzy, będziemy w stanie powtórzyć te rezultaty i zobaczyć więcej naszych własnych polskich przedsiębiorstw wartych 1mld dolarów. – komentuje Griffin - To jest właśnie prawdziwy cel tego eventu – umieścić polskie przedsiębiorstwa na mapie Krzemowej Doliny, Nowego Jorku, Londynu czy Tel Awiwu.
Jak zapewniają organizatorzy, Pipeline Summit to pierwszy krok w stworzeniu efektywnej struktury wsparcia sprzedaży dla polskich profesjonalistów. Więcej informacji o konferencji oraz możliwość rejestracji dostępne są na stronie: http://www.pipelinesummit.com/