Zarówno marketer, brand manager, jak i PRowiec to zawody wymagające wiedzy merytorycznej i multitaskingu, ale także orientacji w trendach i wyczucia rynku. Jeżeli poznawać warsztat pracy analityka - to od eksperta, który po mistrzowsku obserwuje i nazywa trendy. W czasie 5 godzin szkolenia z Natalią Hatalską uczestnicy poznają tajniki researchu w kontekście budowania długofalowych strategii komunikacji i dobierania narzędzi do realizacji wyznaczonych celów. Dowiedzą się również jakie metody zostały wykorzystane do stworzenia takich dzieł jak Trendbooki czy "Cząstki przyciągania".
Co roku zapraszamy doskonałych, znanych w branży ekspertów, którzy dzielą się uczestnikami naszych szkoleń swoją wiedzą i doświadczeniem – opowiada Marta Szadowiak, CEO agencji Projekt PR – Dbamy również, żeby poruszane podczas szkoleń tematy były istotne i aktualne, a atmosfera kameralna. Trudno o lepsze warunki do nauki.
Szkolenie odbędzie się 10 czerwca między 9:30, a 14:30 w przestrzeni kreatywnej OTU_, przy ul. Chrobrego 79C w Gdańsku. Koszt udziału to 450 złotych netto, cena obejmuje materiały szkoleniowe, certyfikat uczestnictwa i lunch. Zapisy dostępne za pośrednictwem maila: pr@projektpr.pl. Ilość miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.
---------------------------------
Natalia Hatalska - obserwatorka trendów, autorka bloga hatalska.com uznawanego za jeden z najbardziej wpływowych blogów w Polsce i bestsellerowej książki "Cząstki przyciągania". Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego i Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Jako stypendystka prestiżowego programu Joseph Conrad Scholarship studiowała również w London Business School w Wielkiej Brytanii. Współpracuje z domem mediowym Universal McCann jako Chief Inspiration Officer. Pomysłodawczyni wielu kampanii opartych na niestandardowych działaniach reklamowych i nagrodzonych w konkursach reklamowych. Członek Rady Marek w konkursie Superbrands. Członek Rady Ekspertów Think Tank. Nagrodzona przez Geek Girls Carrots Srebrną Marchewką za bycie wzorem kobiety zajmującej się nowymi technologiami.