W czasie akcji Bank Spółdzielczy w Brodnicy, Bank Spółdzielczy w Oleśnicy oraz Poznański Bank Spółdzielczy proponują nowym klientom konta osobiste dostępne z wykorzystaniem jednego z najnowocześniejszych na świecie rozwiązań bankowości internetowej. To pierwsze w Polsce rozwiązanie tego typu.
Niezależnie od urządzenia, którego używamy do zarządzania kontem korzystanie z poszczególnych funkcji jest tak samo proste i orientacyjne. Do dyspozycji klienta jest specjalny Butik, w którym znajdują się dodatkowe mini-aplikacje. Jeżeli potrzebujemy nowych funkcjonalności, wystarczy kilka kliknięć, żeby włączyć nowe widgety. Kolejność wyświetlania ich na ekranie możemy dostosować wg. własnych potrzeb.
O poszczególnych funkcjach i usprawnieniach opowiadają w mediach społecznościowych aktywnie korzystający z kont ambasadorzy akcji - młoda businesswoman Anna Maria Kabona, prowadzący własną działalność gospodarczą Karol Stówka i najmłodszy z ambasadorów, student Adam Słoik. Poza dzieleniem się swoimi przemyśleniami dotyczącymi korzystania z kont nawiązują też do aktualnych wydarzeń i przypominają o trwającym konkursie.
Za pomocą aplikacji Huntly można spróbować swoich sił w konkursie, w którym nagrodą główną są trzy telefony iPhone 6, a część uczestników ma szansę zgarnąć również dodatkowe gadżety - bransoletki USB, które pomogą naładować telefon lub przenieść do pamięci potrzebne pliki. Więcej informacji na temat #KontoJakChcesz oraz naszych ambasadorów można znaleźć na stronie: http://kontojakchcesz.pl
Szukaj nas także na:
Twitter: https://twitter.com/kontojakchcesz
Facebook: https://www.facebook.com/kontojakchcesz/
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCuHLk2SYihmH61UV44HCX_Q