Nowi współwłaściciele Browaru Brodacz
Kto kupił sobie browar? W ubiegłym tygodniu zakończyła się emisja akcji Brodacz S.A. prowadzona we współpracy z beesfund.com. Spółka podsumowuje teraz wyniki i kontynuuje wdrażanie planów, rozpoczęte już w czasie trwania akcji.
2019-03-06, 11:31

Od listopada 2018 do 26 lutego 2019 za pośrednictwem portalu beesfund.com można było kupić akcje Browaru Brodacz i stać się jednym ze współwłaścicieli spółki. Akcja miała na celu zgromadzenie środków finansowych na rozwój sieci dystrybucji, zwiększenie produkcji oraz poszerzenie działania marketingowe. Stanowi to wstęp do budowy własnego browaru fizycznego, ponieważ w chwili obecnej Brodacz funkcjonuje jako browar kontraktowy i dzierżawi linie produkcyjne oraz przestrzeń magazynową.

W #AkcjaBroda wzięło udział 1104 inwestorów z różnych części Polski - zakupu akcji dokonali mieszkańcy Gdańska, Gdyni i Sopotu, ale też Warszawy, Wrocławia, Krakowa, czy Poznania! Wśród nich znalazły się również osoby, które 16 razy wracały, żeby dokonać wpłaty, a jeden z nich zdecydował się kupić 1000 akcji! Łączna wartość akcji kupionych przez użytkowników beesfund.com podczas emisji to 1 273 980 złotych.

Najpopularniejszy był zdecydowanie podstawowy pakiet nagród, związany z zakupem pojedynczej akcji, ale bardzo dużym zainteresowaniem cieszyły się też pakiety związane z nagrodą „beczka sztosu”. Zarejestrowano również 6 zakupów akcji uprawniających do odbioru największego zestawu nagród.

Bardzo cieszymy się, że sprzedaż naszych akcji cieszyła się takim powodzeniem! Dzięki zgromadzonym środkom, jesteśmy już w trakcie wprowadzania wcześniej zapowiedzianych zmian. – komentuje Prezes Brodacz S.A - Browar Brodacz w końcu może się rozwijać! Dziękujemy wszystkim osobom zaangażowanym w ten projekt. Dzięki Wam możemy realizować swoje cele. To niezwykłe, że aż tyle osób zechciało wyruszyć z nami w tą wspaniałą podróż. Ciężko pracujemy, żeby ich nie zawieść.

Dzięki emisji do zespołu Browaru Brodacz dołączyło dwóch przedstawicieli handlowych, a na początku roku spółka przejęła hurtownie specjalizującą się w dystrybucji piwa. Działania te wpisują się w przyjętą przez firmę strategię rozwoju sieci dystrybucyjnej.

www.akcjabroda.pl

KONTAKT / AUTOR
Piotr Węgierski
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.