#KontoJakChcesz. Ja mam, a Ty?
Podczas trwającej na przełomie czerwca i lipca akcji, banki spółdzielcze z Brodnicy, Oleśnicy i Poznania proponowały nowym klientom założenie kont na korzystnych warunkach wraz z dostępem do nowoczesnego systemu bankowości internetowej .
2016-07-19, 09:49

Jakie jest #KontoJakChcesz?

Niezależnie czy korzystamy z bankowości internetowej przez komputer, bankowości mobilnej przez telefon, czy tablet,  użytkowanie poszczególnych funkcji jest tak samo proste i intuicyjne. Do dyspozycji klienta udostępniana jest szeroka paleta mini-aplikacji pozwalających na łatwą i szybką personalizację indywidualnych wymagań użytkownika. Wystarczy kilka kliknięć, żeby je dodać, a kolejność wyświetlania ich na ekranie można dostosować wg. własnych potrzeb i upodobań. To rewolucyjne rozwiązanie tego typu w skali całego kraju.

O poszczególnych zaletach, korzyściach, usprawnieniach, a także o związanym z akcją konkursie, opowiadali w mediach społecznościowych ambasadorzy akcji - młoda businesswoman Anna Maria Kabona, prowadzący własną działalność gospodarczą Karol Stówka oraz najmłodszy z ambasadorów, student Adam Słoik.

Akcja dotarła łącznie do ponad 552 000 unikalnych odbiorców, z pośród których największą grupę stanowili użytkownicy urządzeń mobilnych w wieku 18-24 lat, a przygotowane na jej potrzeby animacje opowiadające o ambasadorach oraz zaletach założenia konta obejrzano w mediach społecznościowych ponad 25 000 razy. Artykuł opisujący akcję pojawił się również na znanym i wysoko ocenianym blogu Metafinanse.

W trwającym podczas akcji konkursie wykorzystującym platformę grywalizacyjną Huntly wzięło udział ponad 250 graczy z trzech regionów, którzy odpowiadając na pytania z wiedzy ogólnej, lokalnej oraz  bankowej walczyli o 3 nagrody specjalne jakimi były telefony Apple iPhone 6. Ponadto na uczestników akcji w oddziałach banków czekały również  unikalne gadżety - bransoletki USB.

Bohaterowie akcji: Maria, Karol i Adam korzystają z #KontoJakChcesz w swoich bankach spółdzielczych dzięki innowacyjnej bankowości internetowej Asseco CBP – wyjaśnia Andrzej Nowakowski, Asseco Poland S.A. - Miło nam, że nasze rozwiązania informatyczne wspierają banki w dostarczaniu klientom usług bankowych na najwyższym poziomie.

Akcja pokazała tysiącom odbiorców, że banki spółdzielcze oferują korzystne i nowoczesne rozwiązania, niczym nie ustępując bankom komercyjnym.  Więcej informacji można znaleźć na stronie www.kontojakchcesz.pl oraz w mediach społecznościowych.

Twitter: https://twitter.com/kontojakchcesz

Facebook: https://www.facebook.com/kontojakchcesz/

 

 

KONTAKT / AUTOR
Piotr Węgierski
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.